Hallo wereld!

 

Groen eendjeBlauw eendjeRoos eendjeOranje eendje

 

Welkom, op mijn blog. Hier komen jullie het een en ander over me te weten.

Wat er nu al valt te weten, … ik weeg 3,610 kg en ik meet 52 cm.

groetjes,

 

Mats

Eendjes

PS:

Ook wij zijn super trots!

Veerle en Bart

5 Reacties to “Hallo wereld!”

  1. Marte Tomme Says:

    Dag lieve kleine Mats !

    Ik ben zo blij met een gloednieuw speelkameraadje! Joepie!!!! Ik hoop dat we binnenkort heel veel samen kunnen spelen. Samen met Flor, Tuur en Lukas gaan we wel wat deugenieterij uitsteken hé? Ik ben wel het enige meisje in dit gezelschap, maar wees gerust kleine Mats… Ik kan mijn mannetje wel staan!

    Ohja, doe ook maar vele groetjes aan je mama en papa!

    Dikke baby-knuffel,

    Marte Tomme

  2. Beau, Julie & David Says:

    Hey Mats,

    Wat zijn wij blij je te zien…

    Ik hoop dat mama en papa al wat bekomen zijn, want je bent een serieus ventje he. Lekker gezond, dat mag wel!!!
    Wij hopen je gauw in levende lijve te zien.
    Doe de groetjes aan je mama en aan den ouwe, als je wil…….

    Knuffel…….

  3. Frie Vanparijs Says:

    Wat een leuk ventje!
    Van harte proficiat, Bart en Veerle.
    Zo’n manneke in huis zorgt voor aardig wat leven in de brouwerij,
    dat zal je wel zien! (ik spreek uit ondervinding)
    Geniet ervan!

    Frie

  4. Raf Colson Says:

    Yo de Mats,

    welkom op de wereld. Ik moet zeggen dat ge ene goeien dag hebt uitgekozen om geboren te worden. En ik spreek uit ervaring, er gaat niets boven de 6de juli. Ik zie ook dat uwe papa zich een beetje heeft kunnen inhouden, want volgens mij had ge net zo goed Zinedine kunnen heten ;-). Als ge wat ouder zijt moet ge maar eens aan uwe papa vragen wie dat was, hij zal er u alles over kunnen vertellen. Nog wat tips om vlotjes door het leven te kunnen:
    – ge kunt altijd op uw ma & pa rekenen
    – eet goed uw bord leeg
    – neem een kot dicht bij Alma 3
    – supporter niet voor den Antwerp, maar laat uwe pa daar niks van merken.

    Voila, groetjes aan uw ouders en groei ze!

  5. hilde van der stricht Says:

    Welkom aan Mats .Een dikke proficiat aan de ouders , grootouders en overgrootouders. Veel geluk met alles .

    Hilde en kinderen
    Lindestraat – Velzeke

Geef een reactie

