Naar huis

De plexi bak

 

Maxi

 

Cosi

 

Mijn moeke is de beste

2 Reacties to “Naar huis”

  1. maria viscuso Says:

    Bonjour Veerle et Bart
    Toutes mes fèlicitations pour ce beau bébé.

    Je vous souhaites beaucoup de bonheur à vous trois .

    Maria et famille

  2. Wolfie Says:

    Hey Hemmi en Madam Veerle 🙂

    De coolste baby op dit halfrond ! Ge zijt mij voor met een aantal lichtjaren denk ik. Ik probeer zelf nog altijd uit mijn pubertijd te geraken :p

Geef een reactie

